sobota, 13 października 2012

O sesji foto co nie wyszła :-(

Witajcie,

Chciałam wam pokazać parę dzisiejszych zdjęć z jesiennego spaceru po Stadzie i Zamku w Książu. 
W Stadzie trafiliśmy akurat na pokazy i aukcję koni rasy śląskiej. Wiem że materiał foto który wam tu pokazuje jest niestety mierny :-(
Światło doskonałe, sceneria perfekcyjna .... powinny być fotki cud/miód. Ale gratulacje dla kogoś kto potrafił by zrobić dobrą sesję fotograficzną pilnując jednocześnie dwójki rozbrykanych czterolatków. Nie wiem kto bardziej brykał : te ogiery czy moja dzieciarnia. Ale na pewno moje dzieciaki robiły więcej hałasu. Tak więc jednym okiem patrzyłam w obiektyw, drugim zezowałam na dzieciaki czy czegoś nie broją albo nie pchają się koniom pod kopyta. No i z paru setek zdjęć większość nieostra wyszła. 
Ech te moje dzieci........





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz